Търси в този blog

Hypno Journey сесии с Мария през Януари 2018



Здравейте, красиви и смели сърца!

Искам да ви Благодаря за всички красиви моменти, които споделихме заедно през изминалите месеци и години. Благодаря ви за доверието, за споделеното, за безценните моменти на прозрения и смисъл. Благодаря 

💜 Желая ви Красива, Смислена и пълна с обич година. 💜

Новата година е време за Ново начало и затова темите през месец януари са посветени на едно красиво ново начало: за теб, за взаимоотношенията ти, за желанията ти. 

Месец януари може да бъде едно прекрасно и осъзнато Ново Начало на една разкошна и благотворна година. 

💜 14 януари, неделя от 14:00 
💜 Ново начало за моето тяло, ум и сърце

💜 18 януари, четвъртък от 17:00 и 19:30
💜 Ново начало за моите взаимоотношения

💜 25 януари, четвъртък от 17:00 и 19:30
💜 Ново начало за моите желания

Hypno Journey е медитативно преживявяване на дълбока релаксация, вдъхновение и трансформация. По естествен начин регулира процесите в тялото и ума. Допринася за хармонично балансиране на физическо, емоционално и ментално ниво.

Прочетете повече в събитието: https://www.facebook.com/events/126109168189713/



Очаквайте нови теми, пътувания и събития! Можете да следите моите практики през новата ми фейсбук група Медитации и практики с Мария  


Благодаря ти, че си част от моят онлайн бюлетин, от моят проект за съ-творяване на красиви реалности, от моята страст за емоционално лечение и вътрешна трансформация, от моето пътуване към хармония и вътрешен мир!

Искрено се надявам, че онлайн в 
блога ми, в страницата ми и групата ми или с участието си в практиките и сесиите с мен откриваш нещо ценно и полезно за себе си.

Обратната връзка от теб е важна и ми помага да се развивам. Благодаря на всички, които отделят време и внимание, за да споделят своите впечатления от групова или индивидуална сесия с мен: 
форма за обратна връзка. 


от моето сърце към твоето,
Мария


You may also like

No comments:

Какво мислиш ти? Остави коментар: